0

Întrebări frecvente

Locație și program

Sediul Glassgsm se află în Suceava, pentru mai multe detalii poți accesa pagina Contact

Luni — Joi: 09:30 – 18:30
Vineri: 09:30 – 16:30
Sâmbătă & Duminică: ÎNCHIS !!!

Pentru un program la zi, verificați și pagina Contact

Comenzi & Livrare

Pentru a putea trimite telefonul la noi în service poți plasa o comandă la noi pe site, alegi modelul telefonului, reparația, după care completezi cu datele personale și finalizezi cu opțiunea Cheamă un curier. Pentru orice fel de întrebări și nelămuriri îți stăm la dispoziție la numărul de telefon afișat pe site, sau ne poți contacta prin intermediul adresei de e-mail.

Beneficiezi de livrare gratuită la comenzile ce depășesc suma de 1500 RON.

Profesionalismul și multitudinea de recenzii ne recomandă. Scopul nostru principal este fericirea și mulțumirea clientului care ne trece pragul sau care trimite telefonul la noi în service prin intermediul serviciului de curierat.

Vă invit să vizitați și pagina noastră cu recenzii: – Recenzii – 

Intri pe site-ul nostru și completezi formularul de decodare al telefonului după care un coleg va reveni cu e-mail ce conține prețul și durata. Pentru orice nelămuriri și întrebări îți stăm la dispoziție la numărul de telefon afișat pe site.

Procedeul pentru reparații

Cât timp rămâne telefonul tău la noi la reparat poți primi altul la schimb.

Reparațiile se pot realiza în regim de urgență contra sumei de 50 RON.

Timpul de reparație este influențat de programare, stocul disponibil și gravitatea defectului. 

În funcție de reparația oferită se acordă garanție. Dacă se respectă întocmai recomandările tehnicianului reparația va fi durabilă.

Ca un fapt binecunoscut precum fiecare model de telefon poate fi diferit și reparațiile acestora depind de la caz la caz. Primul lucru pe care trebuie să îl facem este să identificăm defectul, iar apoi în funcție de rezultat putem determina dacă se poate sau nu repara.

Dacă defectul telefonului nu este grav și reparația nu necesită mai mult de 90 de minute, clientul poate asista la reparație. 

Nu putem garanta că fișierele vor rămâne stocate în memoria telefonului, de aceea recomandăm să ți le salvezi înainte de a aduce telefonul la noi în service. 

Constatarea la noi este gratuită și se poate face pe loc, excepție făcând telefoanele care au avut contact cu lichide la care timpul se poate prelungi până la câteva zile.

Garanția oferită de noi are o valabilitate de 180 zile. Dacă apare o problemă în urma reparației efectuate de noi în perioada de garanție dispui de rectificarea acesteia gratuit. În cazul telefoanelor trimise prin curier, transportul este suportat de către noi. 

Reparația durează aproximativ 90 minute din momentul în care telefonul întră în posesia noastră. Dacă te hotărăști să trimiți telefonul la Glassgsm, tot procesul se rezumă la 3 zile. În prima zi trimiți telefonul la noi foarte bine împachetat, a 2- a zi ajunge la noi și dacă dispunem de piesa repectivă și reparația nu necesită mai mult timp va fi gata și livrat în aceeași zi. A treia zi va ajunge la tine.

La reparațiile modelelor iPhone 7 și iPhone 8 ce depășesc suma de 300 RON, beneficiezi de o husă cadou la alegere.

Returnări și rambursări

Garanția pe care o acordăm noi în funcție de reparație este între 90 – 180 de zile. În cazul în care ceva nu este în regulă și nu ești mulțumit de reparația efectuată de noi, imediat trebuie să ne contactezi fie la numărul de telefon afișat pe site sau pe adresa de e-mail. Orice problemă ai sesizat, trebuie să ne aduci la cunoștință să putem rezolva și să fii mulțumit.