0

iPhone 8 și iPhone 8 Plus – primele recenzii din presă și reacția lui Tim Cook

Deși vor fi disponibile după data de 22 septembrie, smartphone-urile iPhone 8 și iPhone 8 Plus au ajuns deja la presa americană, care a verficat fiecare caracteristică în parte, grăbindu-se să dezvăluie publicului detaliile.

Iată câteva din cele mai importante publicații din America și recenziile lor pentru iPhone 8 și iPhone 8 Plus:

• New York Times. Celebra publicație New York Times spune despre iPhone 8 că are îmbunătățiri destul de notabile, în special în ceea ce privește procesorul. Totuși, în ceea ce privește design-ul, este clar că iPhone X deține ceea ce americanii au numit „design-ul viitorului”. Cele două smartphone-uri sunt apreciate ca fiind „de calitate”, însă în recenzie se precizează faptul că cine a avut un iPhone 7 sau un 7 Plus, nu va observa diferențe foarte mari.
  • The Verge. Recenzia făcută de „The Verge” este mai rezervată. Conform jurnaliștilor acestei publicații, iPhone 8 este doar un alt un iPhone. Publicația e de părere că cei de la Apple vor vinde foarte bine modelele iPhone 8 și iPhone 8 Plus, dar acest lucru se va întâmpla doar din cauza faptului că mulți clienți nu își vor permite ediția aniversară. Prețul de 999$ ar putea fi singurul inconvenient pentru care o mare parte din clienți ar alege celelalte modele prezentate pe 12 septembrie 2017. Concluzia celor de la The Verge este aceea că iPhone 8 și iPhone 8 Plus sunt două modele care aduc îmbunătățiri destul de mici celor două modele anterioare.
  • După ce au studiat cele două modele, jurnaliștii de la publicația CNET au relatat faptul că iPhone 8 și iPhone 8 Plus reprezintă alegerile cele mai sigure, din toate punctele de vedere. Spre deosebire de ediția aniversară, care întrunește toate inovațiile, aceste două modele sunt – conform publicației CNET – mai accesibile și ca modalitate de utilizare, dar mai ales ca preț.
  • Financial Post. Pentru cei de la Financial Post, iPhone 8 și iPhone 8 Plus sunt cele mai bune telefoane ale companiei Apple. Publicația a concluzionat faptul că utilizatorii care au avut un iPhone 6 vor fi uimiți de tehnologiile implementate pe iPhone 8 și iPhone 8 Plus. Deși toată lumea a arătat un mare entuziasm pentru ediția aniversară, aceasta pare să aibă un impediment – prețul. În concluzie, Financial Post spune că iPhone 8 și iPhone 8 Plus ar putea să se vândă foarte bine, deși s-ar afla mereu în umbra smartphone-ului iPhone X.
  • Wall Street Journal. Recenzia făcută de această publicație este mai acidă decât celelalte. Wall Street Journal accentuează faptul că cei de la Apple ar fi trebuit să folosească denumirile de 7S și 7S Plus, întrucât îmbunătățirile implementate nu sunt atât de substanțiale. Marea noutate – spun cei de la WSJ – o reprezintă iPhone X.
  • Cei de la TechCrunch spun că îmbunătățirile sunt minore, dar apreciază caracteristicile camerei de la cele două modele. Despre camera smartphone-ului iPhone 8 Plus, jurnaluștii acestei publicații spun că este „o adevărată nebunie”, însă tot ei concluzionează că procesorul este una din cele mai importante inovații ale linei iPhone.

Au mai existat și alte publicații care au detaliat caracteristicile celor două modele de iPhone, iar concluzia generală pare să fie aceea că iPhone X pune în umbră modelele iPhone 8 și iPhone 8 Plus. Cu toate acestea, majoritatea publicațiilor au făcut remarci referitoare la prețul ediției aniversare. Acesta pare să fie destul de mare pentru clienți.

Invitat la celebra emisiune „Good Morning America”, a postului de televiziune ABC News, președintele companiei Apple, Tim Cook, a spus că prețul unui iPhone X nu este doar justificat, ci chiar prea mic având în vedere inovațiile  regăsite în ediția aniversară. Totuși, Tim Cook spune că iPhone X se va cumpăra și la prețuri subvenționate de către operatorii de telefonie mobila. Avantajul clienților este acela că vor plăti un avans mai mic, însă pe termen lung investiția este mai mare decât prețul standard.

Surse: wsj.com, nytimes.com, theverge.com, ABC News